Luke 9

Idag fikk jeg åpnet både 8 og 9 uten å bli forstyrret👌


jeg gleder meg til å bruke keratin hårmasken for det trenger virkelig håret mitt nå. Krøllene er vinter stive og ikke mykt i det hele tatt, så den var perfekt akkurat nå.

Jeg var hjemme kl 1 i natt, det var jo det jeg trodde, at jeg ikke kom meg hjem før døgnet bigget over til lørdag.
Vi overrasket hele øyas Fredrik på 40 års dagen ( selve dagen var for et par dage siden) og det blei veldig vellykket.

Overraskelser er gøy og han hadde ikke peiling på at vi skulle dukke opp.

Fredagen blei veldig hektisk, så idag koser jeg meg inne med kaffe, julemusikk, snøen som har landet på verandaen og litt kakebaking, før jeg skal på jobb kl halv 5.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg