Luke 6 og julerot

Nei, livet er ikke en Ikeakatalog!!

Derfor kan jeg poste dette bilde, som viser alt den herlige julepynten min i kasser, esker, poser og  utover gulvet i en kaotisk blanding. Enda synes jeg at det er litt lite, for her er jo bare pynt til oppe.

Luken idag inneholdt en liten søt shower gel og tiden løper fort mot jul.
Jeg har mye som skal på plass, for mine allerbeste venner fra Singapore flytter til Norge midt i jula, så de må selvfølgelig komme til vårt lille juleparadis og feire, men da må jeg blive ferdig da🤷‍♀️

Kjøleskapet står stadig midt i kjøkkenet og jeg er i forhandlinger med Skousen for å få det kjøkeskapet. Det er ikke mye forhandlinger da, for de står på sitt, men jeg må jo likevel ha hjelp til å få det fra ferja til kjøkkenet og det gamle må stadig ut. Heldigvis er det mange supersnille naboer her på øya, så det ordner seg.

Hvor langt har dere kommet i julepyntingen??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg