Luke 5

Allerede 5. desember og en ny luke er åpnet. Body mist….skal sies at body moussen jeg fikk i luke 2, er helt himmelsk å smøre på huden. Den bliver glatt og myk og deilig å lukte på, så den er jeg helt sikker nødt til å ha i full størrelse.

Jeg får stadig gjort noe julete hjemme. Idag fikk jeg hengt opp stjernen og etter mye frustrasjon over at den ikke ville henge rett, lot jeg den bare henge som den var…..og nå henger den faktisk rett🙏

Da jeg kom hjem fra jobb og gikk mot huset mitt og så julelysene som Geir hjalp meg å henge opp igår, fikk jeg faktisk litt julestemning.

Neste år, om jeg klare å holde huset til neste år da, skal jeg ramme hele huset inn.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg