Luke 4 og julelys er på plass

Så denne kalenderen vår – jentene mine og min- byr på mye variasjon.

I luke nr 4 var det denne lille søte dusken. Jeg er egentlig ikke sikker på hva den er til….

Julen nærmer seg og idag fikk jeg satt opp julelys på verandaen og på treet i hagen.

Egentlig skulle jeg ha fått nytt kjøleskap idag, som jeg kjøpe på Black friday gjennom  Skousen. Jeg hadde fått min gode venn Geir til å komme for å hjelpe meg med å bære inn og ut, for jeg hadde bestilt med levering ved fortauet og at de skulle ta med det gamle kjøleskap. Hadde lagt inn adressen og ikke fått vite bie om at de ikke leverte til en øy….. hva er forskjellen?? Levering er levering og der er ikke noen ekstra kostnader for de, siden fergen er gratis.
Så etter frem og tilbake og fikk vite at jeg ikke hadde lest kjøpsvilkårene riktig og fått vite at de bare leverte til ferjekaia og kunne ta med det gamle kjøleskapet fra ferjekaia – I Brevik vel og merket! Så jeg betalte 400 kr ekstra for å selv måtte frakte det gamle kjøleskap til Brevik, hvor de kunne ta det med…..da sa jeg ” DET kan du bare glemme, du kan kansellerer hele ordren og betale meg pengene tilbake!” Da kjøper jeg hellere av noen som yter litt bedre servise end dette, og akkurat nå vet jeg ikke egentlig hvem det er, så jeg har ikke noe nytt kjøleskap likevel jeg 🤷‍♀️

Så da fikk jeg hentet med alt julepynten fra loftet og fikk satt opp julelysene ute. Fant dette kalenderlyset i en av boksene. Jeg har det med å kjøpe julepynt/lys ETTER jul til 70% og for det mester glemmer jeg at jeg har det🫣 Men denne gang hadde jeg ikke kjøpt noe nytt enda, så bra at jeg fant det nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg