Luke 3 og 1. søndag i advent

Jeg overnattet hos en kollega i natt, og hun har helt lik kalender som meg, så jeg vet hva jeg får i kalenderen før jeg har åpnet den😅

Vi var på julebord igår. Jeg var med Brotorvet på Osebro og spiste og drakk og hadde det alt for gøy til å gå hjem. Sjefen på Brotorvet og jeg fant ut at vi skulle dra til gamle jobben min, Flåtten. Det er også gamle jobben til Petter og siden alle andre fra julebordet vårt dro hjem til midnatt, kunne vi likegodt hive oss på der. De hadde også julebord, men et litt mere sparsommelig, for de hadde det på spiserommet.
Men vi dro å krasjet festen der og det var veldig koselig å hilse på gamle kollegaer igjen, så da vi blei kastet ut derfra, blei det nach i bobilen til Tom Erik, som stod rett på utsiden av døren.
Det var så gøy at vi ikke var hjemme før kl 4 til morran idag og det var ikke helt greit å stå opp idag. Litt skjelven, men etter noen liter med vann, 1 kopp kaffe og et par tabletter, følte jeg meg klar til å kjøre hjem kl 1.

Jeg skal jo på julebord med damene på øya kl 14, så det er bare å stålsette seg og la det gå sin gang, og være gla for at jeg ikke skal jobbe imorgen….. men det er en annen historie😉

Ha en fin 1. søndag i advendt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg