Luke 21….nå går det fort

Dagens luke var dusj mouse… mye mouse til kroppen her, men hvis den er like bra som body moussen, da er jeg gla👌

Ikke så stor den heller, men så vet vi jo, at det er ikke størrelsen det kommer an på….

Jeg har jobbet på Meny idag, så har ikke fått rydda så mye idag, men vi har alle 3 (Mathilde kommer hjem imorgen og det bliver helt nydelig å være sammen i jula 🙏) vært på kjøkkenet idag.
Etter middag blei det både innpakking av hjemmelagde karameller, coocies og krumkaker, så har vært ganske produktive.

både karamellen og cokies var kjempegode, og jeg lagde noen prakteksemplarer når det kommer til krumkaker. Det er første gang jeg har laget de helt selv fra bunnen, men siden jeg kjøpte et brukt krumkakejern i sommer, tenkte jeg at det måtte jeg gjøre. Jeg måtte gjøre det, for det er jo desserten vår juleaften. Jeg er vokst opp med et sånn Horn med krem og i et av hornene var mandelen…. genialt, for da må man ikke ete seg en pukkel på for å finne mandelen i riskremen. Vel, vi må ha det også da, men denne tradisjonen har jeg bestemt meg for å ta med hjemmefra, og nå forventet ungene de også.
Det er veldig fint med tradisjoner og barna har tatt med seg en del fra jul hos mormor og morfar også. Mathilde blei litt skuffet over at vi ikke skulle ha hel and i år, vi skal ha andeconfit, for det er det hin husker som julemiddag i Danmark, selvom hun ikke spiser det 😅

vi bliver ihverfald mere og mere klar til jul, så da får det gå som det går.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg