Luke 20 er åpnet

Det er ikke noe gøy å vise frem lengre, men den inneholdt enda en liten hotell størrelse såpe, som lukter mann….. jeg er ikke utakknemmelig, kjenner bare at entusiasmen er blitt litt borte på denne julekalenderen som jeg synes var så gøy, før jeg begynte å åpne den.
Det som var mest gøy, var sikkert at jeg hadde muligheten til å ha en sånn kalender, for det har jeg ikke hat før, og det var så deilig å føle et lite øyeblikk, at man faktisk var ovenpå.
kan godt være at interessen har fallt etterhvert som vi nærmer oss jul og jeg stadig ikke har fått napp på noen av de jobbene jeg har søkt. Etterhvert som arbeidsløsheten sniker inn over meg, kommer overflødighets syndromet inn over meg også og da er denne kalenderen helt unødvendig.

Det som er viktig nå rett før det braker løs, er å ha det bra med seg selv. Nyte det du har rundt deg og ikke stresse. Jeg elsker utsikten min og soloppgangene som kommer så seint at jeg kan sitte i stua og nyte den med en god kaffekopp. Jeg nyter så mye, at det går veldig treigt med den julevasken, men jeg er godt igang…..

Selvom jeg faktisk ikke har vært ute av huset/ av øya, siden lørdag, ( bortsett fra et par timer med barselgruppen Villripsa igår kveld. Vi har møttes i 16 år nå, noen gange går det lang tid imellom, men det vi alltid må, er å ha juletreff med pakkespill. Er alltid kjempefine hjemmelaget pakker, men det må jeg ta i et annet innlegg☺️) er jeg langt fra ferdig, selvom jeg har tid nokk.

Ha en super fin 20. desember og husk at jula kommer uansett om du er ferdig eller ikke 🎄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg