Lucia og luke 13

Nå er det gått 3 dager siden jeg åpnet luke her….jeg har åpnet de såkalte, for det klare jeg jo ikke å vente med, men jeg har ikke dokumentert det siden søndag, som jo bare var søndag.

Jeg husker ikke hva jeg fikk i kalender hverken mandag eller tirsdag, så sikkert ikke noe jeg hadde super mye bruk for, men idag var det en liten dusj gel i størrelse med de man alltid stjeler med seg fra hotellrommet😅

Dusj gel er veldig bra nå som julevasken står for døren. Den holder akkurat til en vask h is man er litt grundig.

Idag hadde jeg tid til kaffe og Godmorgen Norge, som jeg liker så godt, for det er en avslappende og koselig måte å starte dagen på.
Forresten er det Lucia dagen idag, så jeg må på jobb å bake lussekatter, som jeg personlig synes er en oppskrytt bolle, som er tørr og gul…. men folk vil ha de, så lussekatter skal bli litt seinere.
Lucia feires jo for å hedre en romersk ( tror jeg det var) jente, som blei drept fordi hun ville hjelpe de fattige ved å gi medgiften hennes til de, og det likte keiseren ikke, så Lucia måtte bøte med livet, men bliver for alltid husket.

Ha en fin Lucia dag ❤️

1 kommentar
    1. Godmorgen Norge er så hyggelig & trygt å starte dagen med😊
      -Og de kattene er seriøst oppskrytt, ja🥴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg