Lopper i blodet

Jeg har litt sånn lopper i blodet

Her er jobbeplassen min, når jeg ikke er på båten, en av jobbeplassene mine da….jeg kan lissom ikke sitte hjemme å glo, selvom jeg absolutt ikke hadde trengt å glo, men har masse å gjøre. Alt det masse å gjøre trenger finansering da, og å være enslig huseier er ikke like lett økonomisk, derfor jobber jeg flere jobber.
Denne uken er jeg bakeren på det nye innstedet Banken på Heistad. Jeg har satt sammen en konseptuke hvor vi har forskjellige  ting hver dag. Mandag var det hjemmmebakt brød, igår lunsjbuffé, idag slapp jeg billig unna med bare skoleboller, men fikk laget pavlovabunde til helgens og 17. Mai kakefesten. Imorgen er det masse gjærbakst og fredag baker jeg loff og rundstykker til helgen. Denne jobben er jo egentlig lidenskapen min. Et lite sted som vil bli kjent for det hjemmelagde, det unike, det smaksrike og ikke minst den servisen som man ikke får så mange plasser lengre.

Nybakt

Det er egentlig sånn kosejobb, som jeg kan bestemme litt over selv, så om jeg skal noe, kan jeg styre tiden etter det og det er ikke en jobb med mye inntekt, men nokk til at det ikke bliver et ork og så får jeg masse påfyll av gode vibber og jenter som er lette å jobbe med.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg