Liker likes

Idag sover jeg dårlig…. sover ja, for jeg ligger stadig i senga. Våknet først kvart over 12 og så 14:30 og ikke fått sove siden, men nå bliver jeg liggene her til middagen er servert👌

jeg har en Instagramkonto som jeg bruker flittig og legger ut oppdateringer om mitt gjøren og laden…. eller er det laden og gjøren kanskje?!?
Etter jeg begynte på Fjordline har jeg lagt ut en del reals fra reisen vår mellom Sandefjord og Strømstad og får noen få liker likes. Det er mest soloppganger-/nedganger, ferden over fjorden og små snutter fra båten og fra jobb om natta, det er ganske gøy, men man må lissom finne på noe nytt stadig også.
Det som hendte var at Fjordline tok kontakt på innboksen min og lurte på om de kunne poste mine videoer og bilder videre på storyen til Fjordline og det er jo også gøy å bli lagt merke til sånn, men ligger enda mere press på å formidle noe nytt også.


Dette er noen av bildene, og det tar ikke helt av, men jeg legger mest ut for min egen del og er ikke så opptatt av hvor mange likes jeg får eller hvem som ikke liker at jeg legger ut for den saks skyld🤷‍♀️

Når man gjør noe, bør man gjøre det for sin egen del og at noen liker det du gjør, er jo bare et bonus og så klart er det gøy når en video får flere tusen visninger, men mest fordi det er så uventet når det skjer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg