Kun én….

DET er ikke lett! Å skulle velge EN sjokolade fra en Twistpose er umulig.

Jeg skulle BARE ha en, men når jeg først har tatt den ene første, da er det gjort for meg. Jeg klare lissom ikke å stoppe og selvom den lille engelen på ene skuldre, sier at jeg ikke bør spise så mange, så sitter jævelen på andre siden og bare stapper den deilige sjokoladen inn i munnen min og jeg klare ikke å la være å spise de.
Kanskje det er litt trøstespising også, for når man får det ene avslag på jobb etter det andre, mister man litt motet og da er sjokolade enda deiligere….

Jeg spiser sunt også da, for dette var frokosten min. Natural yougurt med fersk ananas, eplebiter og egen rister havregryn og solsikkekjerner. Her har jeg fått i meg alt jeg trenger av melkesyre, umettet fett, fibrer, vitaminer og jern.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg