Krystallklart

Det er krystallklart gjennom vinduerne i utestua. De på langveggen er ikke isolerte og etter å måtte rydde brusbokser og en flaske som har eksplodert i kulda, begynner jeg å lure på om vinduene vil holde 😳

Vakkert er det med krystaller som fester seg og lager fine mønstrer, men blei ikke så vakkert med colabokser som har eksplodert og spruter over vegger, gulv og vinduer. Jeg tenkte ikke at det skulle bli SÅ kaldt der, for jeg skryter jo av at jeg har ekstra kjøleskap på vinteren og tenkte ikke det skulle bli fryserom.
For så vidt er det greit, for da vet jeg at huset er tett, for varmen siger ikke ut dit ihverfald.

Her den ene kveld hørte jeg et smell og en lyd av noe som datt ned…. første tanke var vel at det var noen som hadde fyrverkeri tilovers og tenkte ikke så mye mere på set, før jeg skulle ha juletreet ut idag.

Lurte allerførst på hvorfor glasset i døren var så skittent og så så jeg at veggen var full av brunt gørr…….og det rakk å gå et par tanker gjennom hodet, før jeg så de eksploderte cola bokser rundt forbi.

Det bliver ganske mye gris av den slags festligheter.
Jeg fikk litt å gjøre ihvertfald og det passet jo fint, siden jeg akkurat hadde sitte på telefon med en kompis, og vi snakket om å kjede seg…vel, jeg kjedet meg ikke mere idag😅

 

2 kommentarer
      1. Ja, men lenge siden vi har hat det SÅ kaldt da….nå har jeg ihverfald tatt inn brusboksene, så ikke en av de tar en rute ved neste eksplosjon 🫣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg