Kaldt og pissregn

Jeg liker ikke regn, jeg liker ikke kaldt og grått. Jeg elsker sol og varme så idag er ikke bra!
Det blåser og regner og er dritkaldt. Må ha tak i en venn, for varmepumpa varmer ikke, men en sånn varmepumpevenn finnes derute👌

Våt og kald

Jeg glemte å ta inn teppet å før vi dro på påskeferie og nå er det gjennomvått og sånn som jeg ser det akkurat nå, er det ingen vits i å gå ut å bli våt og enda mere kald for å redde det fra skjebnen sin.

Både barn og rådyr skal ha frokost

Til morgen idag var det helt normal hverdagslig rutine her og alle måtte stå tidlig opp og til skole.
Jeg står opp med de fordi det er koselig og hjelper gjerne med frokost å niste, men sønnen min vil selv, så der bliver laget havregrøt til frokost og smurt niste helt av seg selv. Jeg er veldig gla for, for det er ikke så lenge siden han ikke skulle spise noenting.
Denne første morgen etter påske fikk vi besøk av rådyr til frokost. Den stod å så på oss litt gjennom vinduet, for å sikre seg at vi blei der vi var, og så spiste den freidig av skudda på Thuiaen uten for kjøkkenvinduet.
Jeg har allermest lyst til p bli inne under pleddet og bare kose meg, men vi må ha melk i hus, så det er bare å kle seg godt å komme avgårde.

Ha en fin regnværsdag derute og husk at etter regnet kommer sola🙏

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg