Julestjernen leder vei.

Julestjernen funkler skarpere og skarpere for hver dag som går, rett over huset mitt.

kanskje ikke rett over huset mitt, men innen fra ser det sånn ut.
Jeg tar det som et tegn. Et tegn på at noe leder vei til meg. Et tegn fra oven om at ting skal bli bedre. At livet skal være på min side.

I går fikk jeg sendt enda en søknad på jobb. Kanskje litt optimistisk, for jeg søkte faktisk en forpleiningsleder stilling på plattform, men jeg tror på at jeg har det som skal til for å kunne gjøre den jobben. Det som er vanskelig er jo at der flere 100 som søker på samme, så kunsten er å vise seg frem og bli lagt merke til. Å komme gjennom det nåleøyet er vanskelig, men hvis man ikke prøver, går det ihverfald ikke.

Luken er åpnet og julevasken kan snart blive komplett. Kommer til å skinne som en rosa julegris når kvelden kommer.
Jeg har masse å gjøre enda, så dagen skal på med å få rydda og vasket.
Men først er det kaffe og Godmorgen Norge❤️

Kos dere masse i førjulstiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg