Jobbsøker

Det var ikke det jeg så for meg for bare 2 uker siden, at jeg skulle være jobbsøker igjen, men her er jeg i full gang med cv, søknadstekster, dokumenter og tekstbehandling i den forbannede mackbooken, som jeg jo ikke kan🤷‍♀️

Jeg er så dårlig på sånne tekniske greier og å finne rundt i dokumenter, filer og diverse programmer er ikke min sterke side. Sitter noengange å holder på å skrike høyt av frustrasjon, og da er det godt å ha en go venn dom kan hjelpe. Jeg er ikke sikker på st jeg hadde klart det uten, så han kan til og med sitte hjemme og logge seg på min pc og se hva jeg driver med, så han kan korrigerer og finne frem det jeg ikke finner. Hjelpes meg om jeg ikke hadde den muligheten 😳

Da er spørsmålet bare om der ligger skjulte skatter derinne for ham, for jeg har jo ikke peiling på hva som legger seg der😅 Han kan sikkert få seg en go latter, men det får jeg unde ham, når han er så snill å alltid svarer på telefonen og jeg er frustrert og oppgitt.

I går fikk jeg sendt inn søknad til Hurtigruta, men jeg må sende mange flere, for erfaringsmessig må man søke på mange jobber, for å få treff. Igang er jeg da og så får ting gå sin gang.
Denne friperioden har jeg ikke mye fri. Jobber 3 jobber, for jeg er nødt til å ha et bein i flere leire nå.
Jeg har jobbet hele uka på Banken kafe på Heistad, som jeg har mine konseptuker med mine bakervarer en uke i måneden og vi leker litt med tanken om å utvide med ferske bakervarer over disk flere gange i uka.
Jeg har jobbet på SFO på Montesorri skolen på Sandøya 3 ettermiddage og nå skal jeg jobbe 3 dager på Meny, før jeg skal ta den tunge turen til siste jobbeperioden på Oslofjord til uka.
Man kan ikke beskylde meg for å sitte på rumpa og vente på at jobben kommer til meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg