Jeg fikk ikke åpne luke 7 selv…

Jeg startet dagen min med Frokost hos ungen min i Stokke.
Egentlig startet jeg dagen min på gamle jobben min Oslofjord, hvor jeg sov over etter en god middag med god drikke. Sneik meg både inn og ut som en teenager som gjøre noe galt😅

Men etter å ha sneket meg ut…. ikke uten å hilse på Anders, den fineste 1.styrmann jeg kjenner. Anders er go helt igjennom og morsom og en trygghet, som jeg fikk et veldig godt forhold til og som jeg kommer til å ha med meg i hjertet….handlet jeg litt frokost og dro til Mathilde.

Det var helt nydelig og sitte og skravle og kose oss en times tid.

Det er ganske rart at jeg må dra på besøk til ungen min, men deilig å se hvor flink hun er til å klare seg selv og til å følge sine drømme. Jeg er superstolte av henne.
Hun hadde jo allerede åpnet kalenderen sin og kunne fortelle meg at dette angi-age serumet var veldig bra, så jeg kunne glede meg til å åpne når jeg kom hjem, men da den tiden kom, var allerede Maiken i hus og både åpnet og tok det tradisjonsrike luke-bilde.
Jeg trengte ikke gjøre noenting idag jeg.

NOE har jeg gjort da, for etter 2 jobber var fullført, blei det bakekveld. Det er blitt en tradisjon med damene herute, og selvom vi endte med å bare bli 3 stykker, fikk vi produsert både havreflan, brune pinne og sjokolade peppernøtter. Det lukter jul i huset, ovnen har varmet oss, graderne har faktisk steket 2 grader i stua, men det er stadig kaldt.

Jeg må ikke spesielt ha 7 slag, og nå har jeg 3, men det jeg MÅ ha er krumkaker, for det er jo desserten vår på juleaften…. men det får dere ikke høre før juleaften eller litt etter, for jeg får nok ikke tid til dere akkurat på juleaften.

Nå er min begivenhetsrike dag snart over og jeg begynner å bli klar for senga.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg