Jeg er våken

Jeg hadde satt klokken til 7, for jeg hadde i utgangspunktet planlagt å ta ferja kl 8.

Jeg stod egentlig også opp, men fant ut at det var mye varmere under dyna og at jeg ikke trenger å rekke ferja før 8:40, så da krøp jeg under dyna igjen, selvom jeg er våken og kroppen er klar for å stå opp.

Det har begynt å lysne ute og dagen er igang for mange allerede, men det er så deilig å ligge her bare litt til……ligge å la tankene svirre og ideene komme. Jeg har så masse ideer, men jeg liker å jobbe med de lenge, i hodet mitt. La de forme seg og endre seg og bli så store at de til slutt må ut og settes til verden.
Akkurat nå var det ideen om å få ryddet og ordnet spiskammerset, viktualrommet på dansk eller som vi sier nå, boden. Der er masse rot og matvarer ( altså proviant) og det burde absolutt ryddes litt opp i.
Vel, ideen er der, så vi får se hvor lenge de vare før det bliver satt igang😉

Ha en strålende fin mandag dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg