Interessant eller ikke…

Hva er det egentlig som er interessant i en blogg?

Det er bildene selvfølgelig, men man kan ta fine bilder og har lite interessant å skrive om.
Hvis man vil bli “kjent”, som jeg ikke har noe mål om, må man jo enten være ekstrem eller være sykt flink til å skrive og følge opp med noe folk føler er interessant å lese hver dag.
Livet mitt er så uforutsigbart at jeg ikke får holdt en rød tråd føler jeg, men hva er en rød tråd egentlig?
Må det være en råd tråd i innleggende for at det skal være interessant?
Jeg har ikke helt klart å finne ut av det, enda jeg har vært her i et års tid nå, og når jeg leser andre sine blogger er de ikke så annerledes end min egentlig.
Bortsett fra de som handler om mat selvfølgelig.

Jeg skriver fordi jeg synes det er gøy og ikke for å jage liker klikk, men synes likevel det er gøy når noen, og spesielt en av dere andre bloggere, har gitt meg en kommentar. Det er lissom en headsup på at noen leser og hvis man gidder å legge inn en kommentar, må det jo ha vært interessant….

Så dere derute i denne bloggverdenen, jeg vil gjerne ha noen råd på hva som er interessant og hvordan dere planlegger et innlegg🙏

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg