Inntrengere

Det er ikke noen hemmelighet at jeg ikke liker mus!! Og edderkopper for den saks skyld.
Den siste uken har det gått mus i fella under oppvaskbenken hele 2 gange. Det er ikke greit og jeg hater og må kaste de etterpå. Jeg mister appetitten og får en klump i magen av redsel egentlig.

I vinter hadde jeg en mus som ikke var død, den var veeeldig levende, så da jeg skule hive den ut, begynte den å sno seg klatret opp over handen min der jeg holdt feller. Herreguuud som jeg hylte 😱 jeg slapp helt uten å tenke fella og musa på gulvet og viste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg begynte å snakke til den musa… ba den pent om å ikke klatre for da ville jeg kaste den på gulvet igjen. Etter mye rabalder og hyling fikk jeg endelig hivd stakkaren ut over rekkverket og ned til de andre i villnisset bak verandaen.
Det er ikke greit å være nødt til det og jeg skulle jo ha tettet hullet i sommer, så det må jeg se å få gjort.
Edderkopper er også min store skrekk. Jeg bliver lissom helt lammet når der kommer en sånn stor feit hårete edderkopp trampende mot meg.

Dette bilde er ikke då veldig bra, men dere klare å kjenne på størrelsen her??

Den kom trampende over gulvet på jobb her om dagen og både eier og jeg hylte like mye ( kanskje jeg hylte høyest😳) Det er litt synd man ikke kan vise filmsnutt her, for det fikk hun på video og det er ganske hysterisk. Hun klarte å ta den til slutt men innvolde lå mast ut over gulvet og jeg brakk meg og måtte fokuserer hardt for å tenke på noe annet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg