Ikke alltid det passer å jobbe!

Det er ikke alltid det passer å jobbe på båt 14/14.

Denne helgen skal sønnen min konfirmere seg, så permisjon i helga har blitt innvilget og jeg skal dra hjem imorgen tidlig.

jeg har prøvd å planlegge herfra, fått bestillt bordkort og skrive tale…. ikke helt fornøyd, men plutselig bliver den ferdig.

Tingen er, at da jeg dro på jobb for 8 dage siden, fikk jeg motorhavari på bilen og jeg måtte hive meg i en taxi for å rekke jobb, mens bilen blei taua til verksted. Det viser seg at drivverket kan være gått i stykker, så da har det vært frem og tilbake mellom forsikring og verksted, for det er jo en større jobb!!
Forhåpentligvis dekker forsikringen, for uansett må verkstedet skru bilen fra hverandre for å være sikker på det er feilen og da er allerede halve jobben gjort, så jeg er litt på ræva, hvis de ikke dekker og jeg står der med en halvferdig reparasjon til 25.000kr 😳

Heldigvis har jeg leiebil i forsikringen, så den var grei og jeg har bil i helga- hadde vært kjedelig uten, da vi skal frakte pynt, kaker og stasj til lokalet vi skal holde konfirmasjonen- den kommer jeg til å skrive om på et annet innlegg etter helgen, når stormen har roet seg litt.
Men FØR jeg kan hente denne leiebil, som ikke er klar tør ut på dagen, har jeg fått en god kamerat til å stå opp tidlig å hente meg i Sandefjord, så jeg kommer meg hjem ihvertfald .
kjenner jeg er litt stressa nå, sikkert fordi jeg ikke har fått sove så lenge idag og jeg føler meg sliten.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg