Ikke alle hacks er like bra!

Å lage sin egen hårkur av det du har hjemme i matskapet, er veldig inn i tiden, så i mangel av hårkur, googlet jeg hva som er best for krøllet tørt hår.

Bare 2 ingredienser og jeg hadde begge, så da gikk jeg igang med å blande honning og olje til en nydelig fuktighetsgivende hårkur som altså skulle være det mest trendy for håret. Det stod bare olje, så da tenkte jeg at kokosolje må da være mye bedre end noe annen olje, da den har masse greier som er bra for huden ihverfald, så det burde ikke kunne slå feil.

For det første var det veldig vanskelig og få gnidd dette ordentlig inn i håret og for det andre så det ut som et nok så lite uhell, som kan skje for en hvilke som helst mann, som ikke har fått noe kos på lenge. Dette uhellet skjete bare i håret mitt tilsynelatende….

Etter en halv time med denne smørje i håret prøvde jeg så godt jeg kunne og få skylt guffa ut, og tilsynelatende virket det langt om lenge.

Men må innrømme at det ikke er det lureste lifehacket jeg har prøvd meg på og håret virker alt annet end mykt og deilig, så nå har jeg tenkt å prøve på bakepulver vask😅 Bakepulver renser jo ordentlig og skal visst nokk etterlate håret glansfullt og super mykt.
Følg med i neste episode av mitt lille eventyr om hvordan å få håret finest med matvarer du har i skapet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg