Identitetskrise

Nå er spørsmålet lissom om jeg kan fortsette å være Havfruen…..Havfruen oppsto da jeg startet på sjøen og tenkte at der kunne bli noen saftige gøye ting å skrive om. Det kunne blitt mange saftige gøye ting i grunn, men så er det ikke alt man kan skrive hvis noen man skriver om leser innlegget og ikke synes det er greit å få ting skrevet om seg eller om jobben sin for den saks skyld.


Har ikke skrevet her på en stund litt på grunn av dette, men også fordi jeg plutselig ikke vet hvor jeg høre hjemme.  Bliver på en måte en identitetskrise, for plutselig føler jeg meg ikke som Havfruen legre…. plutselig føler jeg meg litt som ingenting og det er ikke en go følelse.

En følelse jeg ikke har hatt siden min skilsmisse, hvor jeg blei satt på bar bakke med absolutt alt og jeg kjempet meg opp fra å føle meg som ingen, til å komme meg videre og ikke minst finne meg selv.

Så nå lurer jeg altså på hvem jeg skal være… eller hva jeg skal være og hvordan jeg jeg skal bli til det jeg vil.
Hva skal identiteten min være etter dette….. bortsett fra å være meg selv, som jeg har vanskelig ved ikke å være uansett hva jeg gjør eller hvor jeg er.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg