Idag svikter jeg luke 8…

Jeg rekker rett og slett ikke å få åpnet den idag.
Til morran mens jeg satt i telefonkø hos NAV, begynte jeg å åpne luken, men akkurat i det jeg hadde finne den riktige luke og håpefullt skulle til å dra i den riktige, tok NAV damen telefonen🤷‍♀️

så blei det rydding og dusj og finne ut hva jeg skulle ha på seinere, jobb og nå er det på vei hjem og rett i 40 års lag og da tror ikke jeg at jeg er hjemme før klokken 12 i kveld….

Det er ganske fint å ta ferja hjem på kvelden, når det er mørkt og alle lyser reflekterer i vannet. Det hadde begynt å snø også, så heldigvis er det blitt litt mildere i været og snø på bakken virker alltid lunere.

Ha en nydelig fredags kveld derute.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg