Hvile er luksus

Hvile er en luksus

Nå satte jeg meg ned i 5 minutter.
kl er 5 på morningen og det er laget frokost til dobbel buffet.
påska er tøff med 13 timers arbeidsdag uten noe særlig pause og nogengange får man ikke satt seg ned engang.
I natt har det faktisk gått noe galt med rundstykkerne🤷‍♀️ de er ikke noe fine og deigen blei lissom ødelagt når de hævet…. tenkte de har fått for mye gjær, men kan ikke huske at de fikk det heller. Uansett er smaken god, så da får de hellere se litt rare ut.

I går kveld fandt vi ut at bakeren som skulle tatt over for meg, ikke kommer før onsdag, så da blei det en dag ekstra på meg….siden vi skal til Danmark på torsdag og jeg trenger en hviledag etter jobb, kan jeg kun ta den ene dagen, for ellers  kommer vi ikke avgårde som jeg har lovet barna.

Godmorgen til dere på land og til sjøs.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg