Husvasken

Igår var det endelig en ettermiddag uten vind hos meg, så da blei husveggen sprayet med Grønske. Dette vidundermiddel skal etter sigende bare sånn simsalabim få grønske til å forsvinne helt av seg selv….. ikke skal det skrubbes eller spyles av, det skal bare bli borte!! Sitter her med kaffekoppen og venter på det skjer, men kjenner at tålmodigheten nok ikke kommer å strekke til.

noen som har erfaring med husvask og hva som er mest effektivt?
Grunnen til at jeg valgte den Grønske er jo fordi jeg vil ha resultater uten å bruke alt for lang tid på det og den har nå fått skryt på diverse sider som snakker oppussing og hage osv.

igår kveld satt jeg litt oppe på kvelden på terrassen bak og der blei det plutselig lys i noen sykt billige solselle lykter jeg kjøpte på Jysk til 17,50 stykket. De lyste faktisk ganske bra, så må løpe å kjøpe flere av de. Har en sånn lenke med lyspærer i utestua også og det bliver veldig koselig med bare litt koselys på sommerkveldene.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg