Hjemmesnekring og selvfølelse

DIY

Okay, jeg prøver å gjøre ting selv for å ikke bruke mye penge på unødvendige ting. Så nå lager jeg nettlokk av lokket til trekasser jeg fikk fra en lokal bedrift, fikk med meg 2 stykker før resten var borte, og de er på størrelse med en pallekarn og ganske høye. Så lokket til den ene som jeg planter i, skal beskytte mot rådyrene som spiser opp alt den kan komme til.
Jeg fikk en ide om å ta vekk plankene inni og bare la ramma være, å så trekke over hønsenetting, som jeg fikk av en av naboene mine, som skulle kvitte seg med det. Så det gjorde jeg altså. Sagde og hamret og bannet litt, og så blei det et ganske brukbart lokk, som gir plantene sol, men holder rådyrene unna, ut av det.

Ser ganske hjemmesnekret ut og jeg skjønte etterhvert at de 2 plankene på endene ville bli ødelagt hvis jeg bare dro av plankene, så sagde av og lot endestykkene sitte igjen. Bliver sikkert litt mere holdbart da også.
Da er brekkbønner, spinat og squash i sikkerhet mens jeg er borte og det er så utrolig deilig følelse å gjøre ting selv.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg