Hjemmekoselig

 

Hjemmekos

Det kan virke helt hjemmekoselig å sitte i sofaen under ullpledd etter middag.
Det er bedre end å sitte bare på lugaren og det er en fin mulighet til å være litt sosial. Kommer alltid noen å slenger seg nedpå litt.
Det er kaldt – tror de har satt ned varmen på båten i håp om vårsolen som skal varme, men stadig ligger det snø ute, selvom jeg stadig ser bilder på snap og Insta av nyutsprungne blåveis og snøklokker. Det lille båndet til verden på utsiden er sosiale medier og jeg suger til meg alle de dagligdags vibber jeg kan få.

Softis i sola

Plutselig blei det annonser free flow av softis for staben her og da styrter gribbene til , meg selv inkludert! Kan ikke gå glipp av årets første  softis, selvom den ikke var på brygga i Brevik.
Det er sånne små høydepunkter som gjør dagen litt morsommere og jeg også så at det er sånne små ting som ristet oss litt sammen, for vi hadde et felles mål, en felles greie på softis, som alle kan snakke om. ” hei, det er softis på Oasis, blir du med?” Til de du møter på din vei og vipps, skal alle ha softis.

Nyt kvelden med eller uten softis dere🥰

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg