Helgen starter tidlig

Lørdag morgen 06:07 og her sitter jeg i bilen på vei over fjorden til dagens første jobb.
Idag er det Meny som skal få gleden av mitt blide åsyn og ikveld skal jeg jobbe på oktoberfest.


I anledningen oktoberfest fikk jeg lov å kle meg ut og det synes jo jeg er veldig gøy og det å ta seg selv passe uhøytidelig er viktig i hverdagen. Jeg orker ikke å være seriøs hele tiden, for da tror jeg faktisk jeg hadde sitte hjemme å deppa og det får man ikke noe ut av livet av.

Å ta seg selv uhøytidelig og gi litt blaffen i hva andre mener om deg, og bare slå seg løs, er viktig for at livet ikke skal bli kjedelig.
Jeg er ikke redd for å vise meg frem heller, så fotoshoot i oktoberfest drakt mitt på høylyse dagen i gata var bare litt gøy.
Når det er sakt, gleder jeg meg så sykt til imorgen!! Ingen vekkeklokke, ingen unger som skal på skolen og jeg skal bare soooove. Det bliver så deilig🙏

Ha en fin lørdag dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg