Havet kaller

Det var faktisk helt greit å dra på jobb idag. Jeg gledet meg egentlig litt til å få rutine og hverdag. Det bliver jo ikke så mye hverdag hjemme når man jobber sånn som jeg gjør, for da er det jo på en måte helg i 14 dager og denne gang var det faktisk 18, så jeg har fått ladet opp batteriene, gjort masse gøy, vært masse med ungdommene mine, hat besøk og kosa meg masse! Samtidig som der selvfølgelig har vært rutiner med opp på morran, nistepakker, sende til skole ( som jeg har sagt før, er de så store at jeg egentlig ikke trenger å stå opp med de, for de kan selv, men jeg har lyst å gjøre det og synes det er koselig) middag, sørge for de kommer i seng til ordentlig tid når de har skole osv, men det er på en helt annen måte end når man har en 9-5 jobb hvor du selv også må stresse med å rekke jobb. Nå er det koselig rutine og jeg kan egentlig gå å legge meg igjen hvis jeg vil, men det gjør jeg aldri da.

Tilbake i lille lugaren min

Det er koselig å møte kollegaer igjen, er alltid masse sladder å oppdaterer seg på, jeg har allerede vært i taxfree og kjøpt vinterjakke til Maiken, siden hun prøvde den da vi var på tur for en uke siden og fant ut at hun ville ha den likevel.
Jeg har spist middag, som jeg ikke trengte å lage selv!! OG jeg må ikke Vaske opp eller noe annet som har med middag å gjøre. Jeg skal bare sette meg ned å spise og det er så sykt deilig.

Då da bliver oppdatering her fra båten de neste 2 uker….. sikkert litt fra friperioden min å, som jeg ikke har fått skrivd om, er greit å ha litt backup, for etter noen dager er det ikke så mye som skjer her.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg