Har aldri sett en ostehøvel…

Min  Spanske utvekslingsstudent blei ved med å kutte store hakk i osten og siden vi har flere ostehøvler, spurte jeg litt forsiktig om hun ikke fant ostehøvelen…no, I just use the knife!! Så når vi viste henne ostehøvelen og viste henne hvordan den skulle brukes, blei hun helt stum av begeistring, for det hadde hun aldri sett før og var den kuleste oppfinnelsen hun hadde oppdaget.

Den ungen er helt nydelig da og det er så gøy hvor mye man kan lære av hverandre.
Så klart kjøpte jeg henne en ostehøvel i avskjedsgave og den skulle hun bruke hver dag😅

Det har vært superkoselig og gøy å ha henne boende her og hun har falt veldig godt til i familien, så det var litt trist når hun dro i dag og tok med seg kofferten, men jeg dra jo på jobb imorgen, så sånn er livet.

De ha gjort masse i regi av skolen, og utover turen til Sverige har det ikke vært tid til å  måtte arrangere så mye for de, for de har gjort sine ting og hengt hos hverandre. Fra lørdag til søndag var 4 av de på overnatting her og Lene var her og vi hadde grillfest, så blei mye folk, men jeg vil hellere at de henger her og jeg vet hva de driver med, så det må man bare ta i strak arm.
Det lille snuppen har trengt, er mat, niste og en seng og resten har gått av seg selv og hun har vært veldig lett å bli glad i❤️

Neste reisen bliver nok til Barcelona på besøk, det hadde vært kjempe gøy.
Er her andre som synes det er gøy å åpne hjemmet for andre?
Jeg skjønner godt at de allerfleste har mer en nokk med sitt eget når man har en 9-5 jobb og unger som skal hit og dit at det kan være vanskelig å få til å gå opp, og jeg hadde nok ikke heller gjort det, var det ikke for at jeg har tatt helt fri denne hjemmeperioden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg