Godmorgen Norge

Jeg elsker å se Godmorgen Norge på TV2 de morgener jeg har litt tid før jeg skal avgårde.

Godmorgen på tv, favoritt gomorgen yougurt, verdens beste mamma- koppen min med morgenkaffe, gode varme sokker og beina opp i sofaen, det er en god start på dagen.
Dette var igår da, for idag hadde jeg bare en halv time fra jeg stod opp til jeg måtte gå til ferja, så blei ingen tv titting idag, men en veldig koselig morgensnakk med en veldig fin ressurssterk øydame. Siden ferja tar lengre tid nå, rekker man å få en ordentlig samtale på ferja og det synes jeg er veldig koselig, for man treffer alltid noen kjente og da er det bra med en liten oppdatering på andres liv.

Igår sluttet jeg dagen med Kvinne vorspiel på Kaffe K i Porsgrunn. Kveldens røde tråd var kvinnehelse og mange fine foredragsholdere, alle med erfaringer som gjelder kvinnehelse, psyke, ekskludering og mindreverdighetskompleks. Alle var veldig entusiastiske rundt det at man skal få lov å være seg selv og at man er god nok, selvom man er i et mannsyrke, selvom man må gå på NAV en periode av livet sitt, selvom man lider av en eller annen diagnose.
Det viktigste er å følge drømmene sine, for selvom man ikke får det til med en gang, faller brikkene plutselig på plass🙏

Ha en fin fredag folkens❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg