Gjenbruks roser

Det å gi videre brukte klær, sko, møbler og pyntegjenstander er veldig inn i tiden og viser at vi er miljøbevisste samtidig som vi er pengebevisste. Vi lever grønt som det så fint heter.
Posten min igår, handlet jo om at nå var det ikke lengre meg som fikk blomster på Valentine, men døtrene mine hadde tatt over den stafettpinnen.

Men så ringte min nydelige nabo på morran i dag og lurte på om jeg ville overta Valentines buketten hennes, for de skulle ut å reise og det var jo synd å kaste de fine rosene.
Da blei det gjenbruks roser og grønt miljø hos meg denne formiddagen og de er jo helt nydelige❤️

Jeg kjøper jo mye brukt og jeg arver en del eller henter gratis, fordi jeg ikke har mulighet til å kjøpe alt jeg har  lyst på, men når man får det eller betaler et lite beløp, kan jeg også, og selvom jeg ikke fikk min egen Valentines bukett, så er denne like fin og den passer veldig godt inn i sitt 2. hjem her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg