Fuck it!!

Og akkurat nå følte jeg at livet gikk litt imot meg!! Akkurat nå trengte jeg å koble ut og egentlig bare kunne gå hjem å si “jeg har en dårlig dag!” Bare gå hjem å legge seg å våkne til en bedre dag..

Time out

Nå sitter jeg her og ser dagen gryr, lysningen er på vei, og jeg har lyst å legge meg. Jeg er ikke trøtt, men har rota det litt til for meg selv, fordi jeg skal rekke så mye og ikke tenker det ordentlig igjennom, så nå jeg jeg brød som er ferdig hevet, men ovnen er igang og ikke klar før om 15 min, og bløddeigen var alt for stor og kanelsneglene blei drittsvære, fordi jeg ikke helt har kontroll når der er for mye deig. Jeg skulle bare delt den dumme deigen i 2, men jeg skal klare det- i hode mitt går det bra, men så går det jo til helvete i virkeligheten!!
Så noen gange har jeg en sånn natt og jeg kan ikke gå hjem.
Jeg kan ikke si “Fuck it!! If You have a bad day, go home. Go home and sleep and try again tomorrow!”
Det er en indisk guru som er ganske kul å høre på og jeg ler egentlig litt når jeg høre ham si det, men det er helt sant, noen gange er det best å bare resette seg, for å få det til.
Kanelsneglene gikk ikke helt til helvete da, og de skal stekes i form, så de bliver gode på smak uansett.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg