For lang liggetid

I natt hadde jeg litt tid til overs da klokken nærmet seg 05:30 og siden jeg var litt sliten, gikk jeg for å legge meg en times tid. Etter å ja stått og gått hele natta på harde gulv, er det sykt deilig å legge seg i senga. Jeg satte klokka på 06:45, så jeg hadde tid til å skjære opp brød til frokostbuffet før kjøkkenet blei fullt av kokke.

det som sikkert skjedde da, var at jeg slumret da klokken ringte, trodde jeg!! Bare 10 minutter til….. men da jeg bråvåkna var klokken kvart på 8😱  blei en times slumring og når man da i ørskan skal hive seg rundt, bliver man helt ør og det bliver ganske vanskelig å være strukturert.
Fikk nå gjort det jeg skulle og virket ikke som noen reagerte på at jeg ikke hadde vært der, bortsett fra messemor, som ikke hadde fått opp rundstykkerne🤷‍♀️ de stod nå klare ved heisen til å bli sendt opp, men tenkte ikke på det før jeg gikk, for ellers burde jeg jo bare tatt de med opp.

Liggetid er viktig for loff også

Poenget med denne liggehistorien , er at nå ligger jeg her og får ikke sove. Søvn er veldig viktig for meg, og jeg liker ikke når søvnen uteblir. Det som er greia er at om jeg hadde vært hjemme, hadde jeg stått opp for å gjøre et eller annet, for da hadde det føltes meningsløst å ligge i senga uten å sove, men her er der liksom ikke noe annet å gjøre. Jeg kunne stått opp og gått å trena, men etter en lang natt på beina, trenger de hvile før løpebåndet, så jeg bliver liggende litt til og håper at bølgene vugger meg inn i søvnen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg