For en nydelig sommer søndag

Solen har skint fra en skyfri himmel, det har vært sommertemperatur, jeg har vært i byen og spist lunsj med en venninne jeg ikke har sett på lenge og jeg har kosa meg.

startet dagen som vanlig med kaffe på den nybeisete verandaen min og klarte å søle litt på den å😱  men nå skal den jo tåle det og man skal jo ikke gråte over spilt kaffe.

Idag våknet jeg ikke før halv 10 og det høre til sjeldenhetene. Det er kjempe deilig å stå opp og føle seg uthvilt og ikke hat på klokka for en gang skyld.

Idag tok jeg på meg sommerkjole og fikk litt sol på kroppen, det gjelder å nyte de dagene som er igjen av sommeren nå.

Håper alle har hat en super fin søndag.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg