For de som lurer på husvasken min…

….selvfølgelig blei jo ikke den grønske BARE borte🤷‍♀️🤷‍♀️ så da er jeg i full gang med børste, klut, vann og høytrykksspyler.
Ja jeg vet at jeg må være veeeldig forsiktig med høytrykksspyler så jeg ikke ødelegger treverket, men å skulle skrubbe med svamp på hele veggen blei for mye for meg, så jeg brukte den høytrykksspyleren likevel og det gikk bra.

Som dere ser var det ganske mye grønske på den veggen, men heldigvis kun på den, sikkert fordi der er plen, og som dere ser, blei det veldig mye renere👌 jeg rakk ikke hele veggen, så resten får jeg ta når jeg kommer hjem igjen om 18 dager.
Det som skjer med meg når jeg gjør sånne ting, er jo at jeg bliver perfeksjonist. Da skal det blive HELT rent, så det bliver mange gange opp og ned av stigen, for når jeg kommer ned etter en økt og ser fra en annen vinkel, så sitter der enda noe møkk i en sprekk!! Og da er det opp igjen. Men for en deilig følelses å få det gjort da.
Nå er det klargjøring til å forlate huset og være borte en stund.
Lag dere en super deilig sommerdag folkens❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg