Fjell i alle størrelser og formater

Det er så sykt vakkert å cruise langs Norges kyst.
Jeg er takknemlig for å ha en jobb hvor jeg samtidig kan oppleve den fantastiske naturen vår.

Jeg ser fjell som popper opp av havet, fjell som kommer ut av tåka, fjell med snø, fjell som ligner på kirker eller dyr, fjell som er nakne, fjell som er grønne, og så er der havet som alltid er rundt. Havet er vakkert og skummelt og altoppslukende egentlig. Jeg kan se på utsikten i evigheter, og noengange tenker jeg at jeg bliver nokk lei av det etterhvert, men jeg tror det faktisk ikke, for alt kommer jo til å se forskjellig ut fra tur til tur. Været er annerledes, lyset er annerledes og årstidene skiftet, så jeg tror alltid naturen vil ha noe nytt å byde på og jeg kommer til å bli like begeistret hver gang jeg ser noe nytt.

Vi er innen om masse havne og byer og det virker som der er noe å oppleve alle steder, selvom noen plasser ser nokk så kjedelige ut…. og vakre på sin måte. Jeg bliver ihvertfald bergtatt av alt det nye jeg får oppleve mens jeg jobber.

-Jada jeg jobber faktisk litt også! Enda kjennes det som jeg jobber litt på må og få, men det kommer sakte, selvom jeg tror det tar litt tid å gå rutiner og være helt sikke på h s jeg driver med.
Nå er jeg bare en stakkels Havfrue som gjør så godt hun kan 😊

3 kommentarer
      1. Bildene er tatt på strekningen mellom Honningsvåg og Hammerfest på ulike tider av døgnet. Jeg må bare knipse når jeg ser noe fint☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg