Fellestrening og sammenhold

Når vi er på jobb, er vi på jobb og lever i en liten boble som ikke nødvendigvis sprekker før vi kommer hjem igjen.
For meg er det viktig å trene og holde meg i form og mye av grunnen til at jeg gjør det, er jo å komme ut av lugaren og fokuserer på noe som ikke er jobb.
Vi har en veldig flink instruktør her, som trener tabata og når sesongen er stille, prøver vi å trene 2 gange i uka. Jeg skulle ønske det var 3 gange, men all trening med en instruktør som står der oppe foran å fortelle oss nøyaktig hva vi skal gjøre og som pusher oss til å yte vårt beste, er bra uansett om det er 1,2 eller 3 dager og jeg går jo på treningsrommet  fleste andre dager.

Jeg må gå fra jobb for å være med disse jentene å trene, for de trener selvfølgelig når de er ferdig på jobb for dagen, som er 21:30.

Jeg gjør det, fordi det er bra for sammenholdet og for å sprekke jobbeboblen engang iblandt. Det er så sykt viktig å ha noe sosialt å holde fast i, og det gjelder både på jobb og når man har fri. Jeg tar meg den timen for å holde psyken ved like – og kroppen selvfølgelig.

Denne dagen i treningssirkelen vår, hadde vi besøk😅 Der gikk fotballkamp og selvfølgelig måtte de se den kampen akkurat der vi trener….Illustrasjonen her er kontrast mellom de som vil holde kroppen ved like med en god omgang trening og de som sitter med brus og potetgull og ser på fotballkamp.
Kasia, som ikke holder seg unna et bilde, er livsgnisten herute. Hun sprudler, er høylydt, kjefter og ler om hverandre.

Høres litt ut som meg, ikke sant? Så da kan dere tenke dere nivået når vi er i samme rom😁 Livet herute hadde ikke vært det samme uten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg