Fantastiske September

Å kunne sitte på verandaen i sola sist i september, er helt nydelig. Å kunne dra ut sommeren i det lengste i bare bikini er fantastisk.

fuglene kvitrer, man høre lyden av skravling rundt forbi hos naboene, lyden av en snekke som tøffer utover, kuene som kan stå ute lenge enda, bare en bitte liten bris tar fat i håret av av og til, men havet er helt stille.
Det er en perfekt morgen og jeg bære ikke preg av å ha vært til fest igår heller, men når man må rekke siste ferja, bliver det heldigvis ikke så seint heller.

Selvom første høstmåneden snart er over, er dette sommeridyll uten like…. Sandøya i mitt hjerte, stillhet og en indre ro man ikke får så mange andre steder.

Dette vakre bladet jeg fant på veien igår, er det endte tegnet på høsten her. Et fargerikt sprudlende blad som lyser opp og forteller oss om tiden som kommer, men inntil det, koser jeg meg alt jeg kan i sola🙏

Lag dere en superfin søndag ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg