Evnen til å leve og overleve

Jeg har den evnen at jeg kan skrue tankerne av, spesielt tanker som egentlig er viktige, som kan endre livet mitt.
Nå er tankerne rundt fremtiden veldig viktig, men likevel slår jeg de av, fordi det enda er uvirkelig og litt sånn at man håper man våkner opp fra en vond drøm…..men jeg er jo våken og jeg vet at det ikke bliver borte.
Uansett skal jeg ha lov å bruke litt tid, selvom vi på en måte allerede er i full gang med å etablerer nettverk og finne ut hvor de søker folk og hvilke kvalifikasjoner de trenger. En egen gruppe på jobb med masse tips fra ansatte, linker til jobber og i det hele tatt for å backe hverandre opp, er opprettet og det er sykt viktig å støtte hverandre opp i dette rotet.


Selvom jeg er redd for å miste huset, må jeg ikke la det ta meg, for da har jeg tapt allerede, så jeg koser meg og feire at det er fri og det er sol og nesten sommer enda. Kan faktisk sitte i bikini på verandaen og det er helt nydelig.
Evnen til å nyte og kose seg er viktig opp i alt dette og det å snakke om det og ikke være redd for å si det som det er, er også viktig når man er oppe i en potensiell traumatisk situasjon.
Jeg har vært i stormer før og jeg har alltid finne en løsning til slutt. Noen gange har det føltes som løsningen først har kommet etter slutten, men den har alltid kommet og noen gange fra uventet hold og helt ut av det blå, men jeg har overlevd og kommer til å fortsette med å både leve og overleve.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg