Eventyrpåske

Påskehimmel og frisk luft

 

Sisters

Påske er en fin tid å bruke med familie. Etter foreldrene mine blei borte, er det søster jeg drar hjem til.
Vi brukte hele skjærtorsdag på veien og kom ned til Slagelse med en fantastisk kveldshimmel, vin, skravlings, god mat og masse latter og larm. Vi larmer ganske mye når vi er sammen. Sikkert fordi det ikke er så ofte og fordi vi skal vise vi er totalt på toppen, selvom vi bliver eldre.
Det er gøy da, men vi trenger ikke mange uker sammen, for da hadde vi turna begge tror jeg.
Ungene elsker å dra til moster og at de har noe familie i Danmark er veldig viktig for de. De indentifiserer seg med å ha familie i Danmark, selvom det ikke er så ofte vi ses og jeg synes det er helt supert at de stadig mener det er en viktig del av de. Jeg er dansk og faren disse er dansk, selvom han er oppvokst i Norge, men ingen av oss ser oss selv som danske lengre. Jeg har bodd lengre tid i Norge end Danmark og føler meg norsk, men når jeg er i Danmark føler jeg meg dansk også.

Skovtårnet

    Zipline

vi dro til et kult sted idag i skogen med ziplines i tretoppene og et skogstårn som er over tretoppene så du ser langt ut over landskapet og jeg tenker at på sommeren er det utrolig vakkert, og det var en fin opplevelse idag, men savnet sola og varmen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg