Endelig ferdig med husvasken🙏

Først på sommeren hadde jeg et innlegg hvir jeg skrev om dette vidunder Grønske midlet, som bare skulle sprayes på og vips var huset rent…. det viste seg dengang også at jeg måtte til med skrubbe og høytrykksspyler og jeg lærte at ingenting gjør seg selv🙄

Endelig er jeg blitt ferdig, for siste perioden min hjemme var ikke til husvask, men nå har jeg faktisk bedt til innflytningsfest, så da må jeg få ting gjort!


Rent hus

Dere ser forskjell håper jeg 🙏 for her er det skubbet og spylt og skrubbet og opp og ned av stige og nå er jeg fornøyd!! Passe lei også for det er lissom ikke noe koselig jobb…

Men da må jeg har nye prosjekter, så neste bliver å kutte ned mesteparten av hasseltreet som har grodd inn i paviljongen og så må bordet fikses ta tverbjelkene har råtnet, men resten av plankene er bra, bortsett fra at de må pusses ned da de er fulle av sopp.

Egentlig tenkte jeg at jeg bare kunne snu plankene, men ikke sikker på det har noen hensikt når jeg må pusse likevel.
Første steg bliver å få saga ned hasseltreet, og få gjort plass rundt der og så må jeg nok ha litt hjelp til det bordet.
Om den plassen bliver ordnet og bliver stelt litt koselig istand, da er det veldig fin utsikt fra pynten der, så tror det kan bli et bra lite koselig sted.
Noen som driver med oppussingsprosjekter som har gode triks å komme med??

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg