En morgen uten sol…

Det er ikke ofte jeg synes det, men akkurat idag var det litt deilig at det ikke er strålende sol ute. Litt deilig at jeg ikke må jage ut for å få mest mulig ut av sommerdagen og Hagen og sola, som jeg sette så mye pris på!!
Jeg har vært superheldig i denne friperioden at det bare har vært nydelig sommer og jeg har fått mase d-vitaminer og energi til jeg skal på jobb igjen imorgen.

Idag må jeg forberede til å være borte i 18 dager denne gangen faktisk. Kjenner det er litt tungt å tenke på, men så har jeg 18 dage fri i August, hvor jeg skal sende eldste ungen min på internatskole, og da ser jeg nok ikke mye til henne før neste sommer.


Startet dagen i sengen til Minsten, som hadde mensensmerter og da var det godt med varmepute på magen og mamma i sengen og jeg nyter alltid de få minuttene hvor mamma stadig er en liten trøst.

Ha en fin dag derute og nyt skyggen, ser nå ut som det bliver litt sol også iløpet av dagen 👌

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg