En liten solfylt krok på toppen.

Helt på toppen

Jeg trenger sol!! Mye sol. Det er min beste energikilde, det er sola jeg gir mine bekymringer til, det er sola som er min sjelevenn, som gir meg styrke og trøst. Det beste jeg vet er å finne en solfylt krok, hvor jeg kan sitte usjenert og med ansiktet mot sola, kjenne varmen som kommer fra strålene og bare ta inn all den energien jeg orker.
Akkurat nå er den lille kroken helt på toppen av skipet, hvor crewet skal ha solsenger tilgjengelig på sommeren, men de fant jeg ikke, så det får holde med en sliten hagestol som er surret fast med tau for ikke å blåse over bord

Når man er på toppen, er man på toppen uansett hvilke stol man sitter i.
Kjenner jeg trenger litt ekstra energi idag, for det er hektisk og når jobbedagen er 12 timer i strekk og man likevel får vite at man må jobbe hardere, trenger man all den energi man kan få.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg