Elsk deg selv


Imorgen går turen tilbake til båten….. for å gjøre hva er jeg ikke sikker på, for den er jo lagt til Kai, ingen gjester, ingen brød og kaker som må lages til en full buffet. Bare en stor tom båt med kun et ekko av yrende liv.
Uvissheten om fremtiden henger stadig over mange og des mere man bliver spurt om man har fått jobb, des vanskeligere er det å måtte svare nei og stadig holde humøret oppe. Det å ikke ha jobb er tungt og som vi har snakket om før, er det en av de verste tingene for selvtilliten.

Jeg kjenner det på meg mer og mer, men så er jeg også optimist og livsnyter og det er når jeg er lengst nede jeg ser best ut….. det høres rart ut, men når jeg er nede er jeg mye mere bevist på å ta meg godt ut og gjør mye mere for meg selv, fordi at jeg ikke vil vise at jeg er nede. Jeg har hat noen nedturer og folk sier alltid “du ser jo ut til å klare deg fint!” Eller “det er bra at du ikke lar det gå inn på deg!”
Det er når man er lengst nede at man skal se ut som man er på sitt beste, for da gjør man ihvertfald noe. Man holder selvverdien oppe og selvom det er litt mørkt inni er det viktig å være bevist på seg selv og kunne se seg i speilet og være fornøyd med seg selv.

Ha en fin tirsdag og Elsk deg selv❤️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg