Eksistens

 Føler ikke jeg gjøre annet end å akkurat eksisterer her ute. Sommer betyr fulle avganger og mye overtid, så jeg jobber, sover og spiser( veldig lite) og orker jeg det, skviser jeg inn en treningsøkt. Har blitt 4 denne gang, for når jeg orker å stå opp, noen gange ikke før 18:30 for å akkurat rekke middag, har det vært veldig lite tid igjen til jeg skal starte jobb kl 20.

Stadigvekk i håp om å gå tidligere, holder jeg ikke pause på natta- ikke kun for å gå tidligere, men også fordi jeg ikke får roet meg på en halv time. Jeg kunne ha slått 2 pauser sammen og tatt 1 time, men det kommer alltid til å kræsje med noe som står i heveskapet eller ovnen eller en deig som må tas en eller annen gang iløpet av den timen, så ingen vits…. derfor jobber jeg uten pause, i håp om å kunne gå å legge meg en time før. Det skjer ikke….denne perioden har jeg jobbet minst 14 timer hver dag og enda kunne jeg har trengt mere tid for å komme helt i mål.
Det er rovdrift spør du meg, men hvis ingen andre er der for å samle opp de trådene som ikke er festet, er det en selv det går ut over til neste vakt🤷‍♀️

Man nyter ihverfald de ukene man har fri på en helt annen måte når man jobber sånn som dette og jeg prioriterer alltid å komme meg ut i sola så fort jeg får sjansen. Den beste energikilden er SOL🌞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg