De beste morgener er disse.

Mine barn er de viktigste i hele livet mitt.
Når de er hos faren sin, kjeder jeg meg hjemme. Jeg bliver lat og får lissom ikke motivasjon til å gjøre ting. Jeg må faktisk tvinge meg ut av senga og så bruker jeg flere timer på å komme i gang med et eller annet.

Når barna er her, er hele livet mitt her. Akkurat her og nå og jeg vil ikke ønske det noe annerledes.

De 2 her følges gjerne til skolen og jeg står alltid og vinker fra vinduet. Idag så det deilig ut med som og blå himmel, så jeg gikk ut på verandaen for å vinke de av gårde . Jeg setter så pris på den lille tingen, som for meg er kjærlighet og jeg vet at de har vokst seg til å skjønne at uansett hvor irriterende den lille gesten kan være, så symboliserer den ren kjærlighet, og jeg står opp med de, laget frokost og nisteboks, kun fordi jeg har lyst og fordi jeg vet at det er de små tingene som gjør de til de vidunderlige barna mine de er❤️

I dag har jeg lyst til å gjøre masse, motivasjonen er på plass, så da er det bare å komme igang.
Har bestemt meg for at den veggen i trappa skal få veggfornyer…. tror jeg….. Det tar jo så alt for lang tid å skrape av de gamle restene, og jeg liker å gjøre ting litt lettvint for meg selv. Jeg har ikke tapetsert før da, men det kan vel ikke være så vanskelig….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg