Dataidiot

Idiot i den forstand at jeg fikler så med å få til enkle og tilsynelatende helt basice ting på pcen….eller telefoner og ipader. Jeg kan det simpelthen ikke!!

Jeg bliver så jæææ velig frustrert over å ikke kunne det, at jeg kan gi helt opp.

omtrent sånn jeg føler meg hva datateknikken angår

Nå er et godt eksempel! denne bloggen da…….jeg synes det er så sykt vanskelig å navigerer rundt herinne – jeg må for eksempelt gå helt tilbake til mailen jeg fikk om innlogging, for å logge inn!! Selvom jeg er inne på bloggen min, altså siden min hvor man kan lese innleggene mine, så klare ikke jeg å navigerer meg inn til min side hvor jeg kan skrive nytt innlegg, uten å logge meg inn på nytt (jeg er innlogget fra før….) for å komme til der jeg legger inn nytt innlegg.Det er ganske tungvinnt skal jeg si deg og jeg får hodepine av det, for i min iver over å skulle klare det, sitter jeg her å spenner alle nakke og ryggmuskler i håp om å knekke den koden.

Så om noen er flinke, ( som du kanskje skjønner, trenger du ikke være kjempeflink, for å imponerer meg ) er det bare å gi meg et lynkurs…eller enda bedre – bare fiks den driten så det virker sånn som jeg vil ha det!

håret er faktisk identisk med første bilde i dette innlegg.

Ting skal bare virke! Der skal ikke være masse som må innstaleres eller leses igjennom for å virke og bruksannvisninger er det verste jeg vet også, så det hjelper ikke å si jeg må lese den eller søke på Youtub, for vet du hvor mange mistolkninger som finnes i en bruksanvisning? Den kan tolkes på 1000 måter og før jeg har vært igjennom de 1000 måtene uten å finne svar på det jeg lurer på – da har jeg fått magesår og høyt blodtrykk og spyr ild ut av nesa……

Jeg kan bli så frustrert at jeg nesten holder på å gråte.Så frustrert at jeg faktisk kan finne på å legge meg bare for å klarne hodet litt. Frustrert på meg selv, over at jeg ikke kan, og ofte må jeg bare legge ting fra meg, for å plutselig få en åpenbaring, noen gange har jeg faktisk et lyst øyeblikk. Likevel hiver jeg meg ut i denne verden i visshet om min manglende kunnskap innen datanavigering, for jeg skal ikke gi meg. Jeg hater å gi meg bare av uvitenhet, og for å være helt ærlig, er jeg ikke interessert i hvordan det tekniske virker, jeg vil bare ha lov å skrive og gjøre min greie, uten å bli stoppet av noen innstillinger som jeg ikke har peiling på i det hele tatt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg