Bursdag på havet

Morgentåke

Bursdagsmiddag 

Egentlig skulle jeg vært hjemme og feiret bursdag med barna mine, men bursdag er ikke det samme når man kommer opp i årene. Jeg elsker bursdager!! Jeg elsker å feire barna mine, bake masse kaker, be folk og ha det gøy. Jeg liker å feire min egen å, men det er ikke så viktig lengre og når man er aleine – uten en mann da – er det ikke lassevis av blomster på døra eller fine gaver, så da kunne jeg likegodt jobbe, når en annen trengte fri.

Det som slog meg denne morgen mens jeg tuslet rundt å tok rundstykker og brød ut av ovnen, er at nå er jeg nermere 50 end 40 😱😱 Den følelsen var ikke helt grei kjente jeg, selvom jeg ikke føler meg gammel og oppføre meg som en 20 åring til tider, så merker jeg at ungdomstiden er over.

Bursdagsbarn

Bursdagen blei altså litt som en hvilken som helst annen dag, som den jo gjerne gjør når man jobber, men jeg fikk dansk svinekam med sprø svor til middag og det er en bursdag verdig!

Bursdagsmiddag
2 kommentarer
    1. Tenker litt bobler er på sin plass når du “lander” igjen. Kanskje noen spander no blomster på en ungpike oppi åra også 💐 Ikke godt å si hva fremtiden har i vente 🥳🍾 Ha en fin reise (frem og tilbake) 🤩😊

    2. Hadde jo tenkt å sende blommor, men siden du it var heime, så spart æ de pængan😜
      Men regner med at du har hatt ein fin dag i byssa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg