Bucket list

Jeg har nylig blitt spurt om jeg ikke har en bucket list, som jeg bare MÅ ha gjort og kan ✅ ut når det er oppnådd……. jeg har nok ikke det akkurat, men der er jo alltid ting man gjerne vil ha prøvd ut eller oppnå i løpet av livet.
Mitt største mål etter jeg blei skilt, har vært å eie mitt eget hus og den kan jeg✅ nå og ellers er det sånne fortløpende ting som jeg trenger å oppnå for å ha et tilfredsstillende liv.
Mange har bucket lister som inneholder fallskjermhopp, hoppe i strikk ut fra et eller annet vovet sted, kjøre 250 i timen og helst kjøre fra politiet eller være med på reality, starte egen forretning ( det har jeg forresten gjort ✅) eller bare sånne vanlige ting som å fly eller reise til bestemte destinasjoner.
Jeg føler jeg har fått gjort ganske mye i løpet av livet mitt og har egentlig ikke bruk for en bucket list eller å skulle ✅ av ting jeg har gjort.


Jeg vil bare leve et bra liv og oppleve det som kommer og ta ting på sparket uten å planlegge så veldig mye. Jeg er ikke så flink til å planlegge, men jeg er flink til å hive meg rundt å være med på ting som skjer der og da, og bare leve i nuet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg